eg37.blogg.se

2014-05-20
11:45:25

Tisdag förmiddag'isch
Sittter på mitt kontor och funderar över världsliga ting.. det surras från någon maskin utanför och några fåglar kvittrar glatt.
Vädret är gott, humöret likaså. Igår fick jag äntligen mitt bagage och jag kunde ge barnen deras presenter, Ludde fick att tandborstkit med mugg, tandkräm, tandborste och ett borstskydd i form av ett orange't elefanthuvud. Han blev jätteglad för det!
Noah fick en surfplatta, då han fyllde år när jag var i Polen så passade jag på att köpa den där. Han blev väldigt glad för den.
Till Joanna skulle jag inhandla en present på flyglatsen i Warsawa, vilket jag givetvis inte han med då flyget från Rzeszow var ca 1 timme försenat.
 
I kväll är det knattebrottning och Noah måste vara med idag, han har missat 4 träningar nu och kommer missa både på söndag och nästa vecka pga SN-bollen och klassresa.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: