eg37.blogg.se

2014-11-12
14:16:18

Det här med rubriker alltså, varför ska det vara så otroligt svårt?
Var alltså KF igår och budget förhandlingar...eller ja, en väldig massa människor som tycker om att höra sin egen röst, som talade för talandets skull. 23.55 förklarades mötet som avslutat. Det hade ju vart rätt markant skillnad om dessa ledamöter faktiskt presenterade matnyttiga förslag, tyvärr var det mest bara ordbajsande från smyg-exibitionister som försökte bräcka varandra i väl inlindade formuleringar.
Nog om detta!
 
Idag började jag jobba kl 05.30 för att säkerställa att jag skulle hinna färdigt med det jag har pysslat med, jag blev klar innan lunch så jag belönade mig själv med ett spinningpass.
Det var helt ok, fick lite krampkänningar i vaderna i början av passet så jag fick lov att trappa ner för någon minut och strecka ut ordentligt. Efter det var det full attack in i kaklet. Efter jobbet stundar ett gympass, kan tänka mig att det är fråga om axlar, bröst, buk och rygg. Det hela kröns sedan med en stund i bastun, en riktigt skön avslutning på ett bra träningspass.
 
Vidare så håller jag på att försöka få SN att göra reportage om våra knattebrottare inför deras tävlingsdebut på lucia. Jag håller en tumme att de kommer till kommunens största brottningsklubb.
 
 
 
 
                                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: