eg37.blogg.se

2014-11-14
10:28:35

En vacker men mulen eller solig morgon ska jag vakna utvilad
Fredag idag, hmm, ja det känns i kroppen om inte annat. Jag är helt ihjäl, satan vad jag fick brottas med mig själv imorse bara för att ta mig upp ur sängen.
Skulle vara så himla skönt att som omväxling vakna utvilad och pigg någon morgon, men det lär väl inte hända.
 
Igår var jag åter igen i stadshusets sal-B, det var KF S-gruppmöte på schemat och en del punkte att gå igenom, det hela avslutades med att vi, mötesdeltagarna, fick ge sin bild eller intryck av tisdagens kommunfullmäktige. Det blev många synpunkter och jag tror att de i stort var lite av samma art, att det var för många onödiga inlägg i debatten, alltså för få som bidrog till att driva debatten framåt.
 
Vad händer vidare då? Jo, imorgon ska barnen fotograferas och på söndag är det sn-cupen för Noah samt brottarfys.
Tänkte hinna med klappjakten på ryssbergen också, en mycket trevlig stund som Ludde uppskattar väldigt mycket.
 
Glöm aldrig reflexen!!
 
                                                           ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: