eg37.blogg.se

2014-11-11
08:01:25

Träning och politik i en konstig blandning.....
Kul att få prova på nya saker ibland, det gör jag idag!
Körde ett spinningpass igår kväll, mosade på rejält hårt men kan konstatera att jag blir mer slutkörd av ett mma-pass. Visst jag blev rejält andfådd men det räckte med några riktigt djupa andetag så var jag på banan igen, det brukar inte funka på Uffe's pass, där krävs det någon minuts återhämtning.
Kör ett lunch-spinningpass imorgon och vill det sig väl så kör vi gym i Oreo's gympahall direkt efter jobbet. 
Nog om detta nu.
 
 
Ikväll stundar återigen KF och det är budget på agendan, enligt utsago är det en punkt som kan ta tid att behandla.
"Den som lever får se"!
 
 
 
Och där försvann all insperation till storslagen prosa, grymt jobbigt när lusten infinner sig men ideérna lyser med sin frånvaro.
 
 
 
                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: