eg37.blogg.se

2014-10-28
11:10:34

Buggarna är inte riktigt med mig idag
Idag känner jag mig sjukt uttråkad och omotiverad, skulle vara smutt att bara få dra täcket över sig och duna ett par timmar.
Igår var det mycket bättre, körde ett grymt nice benpass med Kurgan San, så idag fick det lov att bli ståbord för att inte buggarna ska stelna till fullständigt.
Ikväll stundar först ett knattepass, där jag hoppas att MÅNGA motiverade kids kommer att närvara. Efter det kör vi ett pass MMA/Shoot/SW/Grappling eller vad man nu ska säga, då jag inte tycker det här med slag och sparkar är så roligt så blir det nog mer av SW/grappling för min del.
 
Never skip leg day!
 
 
                                                        ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: