eg37.blogg.se

2014-10-01
14:09:14

I en annan del av Nyköping.....
Hua, har nu avverkat ett stabilt och tungt spinningpass, så himla skönt. Trodde jag cyklade in i en regnskur då det blötsligt började rinna omkring mig.
Det visade sig att det var mitt eget svett! Nu är det bara att ladda om för kvällens SW-pass. Vägde mig i morse på jobbet, vågen stannade på 87,3 kg fullt påklädd så det känns rätt ok. Är bara fortsätta kampen mot mitt tjocka jag, är fast besluten att mitt hälsosamma jag ska vinna och att jag SKA ner till 80 kg.
När jag nått dit kommer jag inte behöva banta något alls inför tävlingar, bara ta det lungt, äta en stabil frukost och sedan väga in fullt påklädd och ändå klara vikten.
 
 
 
 
                                                   ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: