eg37.blogg.se

2014-10-30
15:03:14

Lite som att missa en natt och sedan sova alldeles för lite......eller tvärtom
Just nu känner jag mig helt ihjäl, trött som få. Har liksom svårt att hålla ögonen öppna.
Ikväll blir det mma, Uffe's pass är grymt bra, några drillar i högt tempo varvat med hårda fys övningar. 
Jag tror biverkningarna som följer är något i stil med en betydligt starkare kropp och en bättre kondition, tror faktiskt att jag överlever sådana biverkningar.
     
 
 
Ludde har sin innebandy idag oxå, det är kul att han vill idrotta! Det är framför allt väldigt viktigt för framtiden att fysisk aktivitet blir en naturlig del i hans liv.

 
 
 
                                                      ****STORT HJÄRTA-HÅRT ARBETE****
 
                                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: