eg37.blogg.se

2014-10-23
11:06:24

Ursäkta mig, men vet du möjligtvis var.......
Det har vart rätt dåligt med inlägg här den här veckan, vet inte riktigt vad det beror på men en orsak kan vara att jag inte riktigt haft inspiration att skriva.
 
Det känns som att jag allt som oftast bara repriserar mig själv med lite olika meningsbyggnader och ordföljder, alltså lite samma innehåll fast olika ordning.
 
Mina topnoteringar vad gäller unika besökare har samtliga kommit i samband med att jag skrivit i affect och berört en del viktiga frågor i samband med det.
Antar att jag för tillfället känner mig väldigt hamonisk då det är få inlägg och få som läser, jag är väldigt glad över att ni finns där ute som faktiskt läser mitt ordvrängande.
Jag kan varken lova bättring eller försämring, då jag skriver när andan faller på så blir det som det blir.
Tilll alla er, som följer denna blogg, tack så mycket och ha en fantastisk dag
 
 
 
 
                                                      ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: