eg37.blogg.se

2014-09-08
12:00:42

1999-09-08 Kl12.17 kom en solstråle till jorden......
Imorse sjöng vi för Joanna, serverade frukost på sängen och överlämnade presenter...15 år. Det är så himla konstigt för jag har ju inte blivit en dag äldre de senaste 15 åren.
Jaja, sånt är livet. Det är i våra barn vi ser att vi åldras, men man behöver ju inte bli gaggig för det.
 
Nu har jag börjat tagga till för SGL som går av stapeln på söndag, kommer bli så jäkla kul. Ska ner till - 84 kg, vilket jag kommer klara finfint, har gjort det tidigare och vet således att min kropp svara bra på bantning.
 
I helgen stod jag i Team Escalte's monter på rosvalla, var så himla kul att prata med nyfikna människor och jag tror vi lyckades få bortåt 5 nya knattar till vår knattegrupp, det innebär att vi är ca 5 gånger större än BK Atlas! 
 
Under lunchen ska jag försöka få fatt på fler sponsorer till vår gala! Väl mött där; Sporthallen 20/9 kl 13.00!
 
 
 
 
                                                      ****KRYSSA #33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: