eg37.blogg.se

2014-09-01
09:12:44

Betraktelser mellan abborrar och politik.....
I helgen blev det kräftkalas, mycket trevligt och kräftorna smakade bra.
Vi han även med att fiska en stund under gårdagen, soligt och härligt. Noah drog upp två abborrar och jag drog upp jättemycket vattenväxter...sedan fick jag rensa Noah's abborrar!
Ludde badade två gånger och jag har för mig att det var 15 grader i vattnet, mén Ludden tyckte det var skönt.
I lördags hann vi även med att besöka "Nyköping tillsammans i fighten mot cancer", var mycket trevligt. Jag stod även ett par timamr på torget i Socialdemokratenas valstuga i lördags, det var väldigt intressant, jag träffade väldigt många intressanta människor som jag försökte hjälpa med deras frågor, endel frågor kunde jag svara på direkt andra fick jag lov att be mina partikamrater om hjälp med.
 
 
 
 
                                               ****KRYSSA #33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: