eg37.blogg.se

2014-09-15
10:09:43

Dagen efter en hektisk söndag...
En fullspäckad söndag, först tävla i SGL, 2 förluster men även 2 vinster i framgång. Jag har utvecklat min brottning små förbättringar på många saker och jag börjar så smått bygga upp ett eget game. Nu hade jag bantat rätt hårt och energin räckte inte riktigt till samt att jag mötte grymt bra killar, jag är väldigt nöjd med min insats.
Det var en väldigt rolig dag med nya erfarenheter i bagaget, när jag kom hem gick jag och min älskade fru och röstade, grabbarna följde med så de får se hur det går till.
Sedan följde ett knattebrottar-pass, jag och Noah var tvugna att avvika lite tidigare för jag skulle stå i vallokal i 2 timmar.
När jag slutligen fick komma hem och ta kväll var jag fullkomligt färdig, somnade ett antal gånger i min fåtölj.
Idag är det först arbete sedan kvalitetstid med familjen.
Ingen träning för mig alltså, helt öppen eftermiddag och kväll. 
 
Har synat de olika valresultaten och kan konstatera att Löfvén sitter i en prikär situation, jag skulle inte vilja byta med honom. 
Jag tror dock att det kan komma att bli en mittenregering med S, Mp, C och Fp för att undgå omval, men det visar sig inom kort hur det blir. Jag hoppas fortfarande på att jag fick många kryss till KF men tror inte jag fick tillräckligt för att bli ordinarie ledamot, men även detta visar sig mot slutet av veckan. Tack till er alla som kryssade för mig.
 
Nu tar vi nya tag för nya utmaningar, min närmaste utmaning i livet är vår gala som går av stapeln på lördag i G:a Sporthallen, välkomna.
 
 
                                                              ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: