eg37.blogg.se

2014-09-29
08:59:06

Efter en skön helg följer vardagen med.....
En skön helg har passerat, slappat mycket hela helgen. Jag tror helt ärligt att lördagens match mellan Färjestad och Frölunda är den här säsongens bästa, två helt otroligt bra målvakter, tufft, hårt och frejdigt spel med få utvisningar.
Blev några timmar på klubben igår, först styrelsemöte därefter knattebrottning fyspass som sedan avslutades med lite sparring från stående. Det är kul även om jag inte trivs med boxningsmomentet så måste jag in och köra där, övervinna mitt tillkortakommande.
Började jobba 05.30 idag igen, rätt skönt faktiskt
 
 
 
 
                                                         ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: