eg37.blogg.se

2014-09-11
10:15:24

Glöm för fan inte att rösta....senast på söndag!!
Torsdag..vad tusan ska jag skriva om idag då? Bastu, kvarg....eh 
Igår bestod mitt intag på lite men inte mycket, i förrgår åt jag 3 mål mat, trots det fortsatte viktnedgången, gått från 89,9 i måndagskväll till 87,2 igår kväll, bara lite mer än 3 kg kvar att tappa till söndagmorgon.
Jag har gjort det förr och kan görat igen. Tänkte basta lite idag efter jobbet då jag inte har möjlighet att träna ikväll.
Fick mina nya brallor från http://fightershop.se/, ett par blå/gula från Manto, grymt sköna kan nog bli så att jag beställer ett par till.
 
Fick ett glädjande besked igår som härör galan den 20/9. Berättar mer vid ett senare tillfälle.
 
                        
 
 
 
 
                                                   ****KRYSSA #33 ERIK GAHNERTZ****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: