eg37.blogg.se

2014-09-12
14:04:52

Jag bastar när jag vill!..........................siit på dig, svenne!
Som de flesta redan vet har jag för avsikt att tävla på söndag i SGL, -84 kg. Min viktnedgång går inte lika lätt som i sommar, så i eftermiddag får det lov att bli ett spinningpass som jag kommer kröna med en stund i bastun och eftersom jag är 50% finne så förknippar jag bastu med njutning och jag bastar mer än gärna och helst mer än jag har tillgång till.
Idag har det löst sig på en del fronter inför escalate cage challenge 10, vilket är skönt och jag kan fokusera mer på söndagens tävling.
 
 
Från det ena till det andra
Jag upptäckte till min stora förvåning materielvalet Mp gjort till sina valplakat, bessynerligt kan jag tycka. 
Man har alltså tryckt sina valaffischer på stora plast-skivor och förbundit dessa med stora plast-straps(kattsrypare)! Borde inte Mp såsom miljöförspråkare kanske valt annorlunda här, kanske papper på en träskiva som man fäster vid en eller två stolpar, som sedan slås ned i marken, alternativt binda upp desamma med hampagarn...men jag vet inte, var bara en liten betraktelse från en lekman.
 
 
 
 
 
                                                 ****KRYSSA #33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: