eg37.blogg.se

2014-09-23
10:36:27

Kan en soldat komma hem....
Sitter i min ensamhet, funderar över livets stora gåtor då plötsligt ett par rader dyker upp i mitt huvud
"Silverdroppar hänger
Från svarta grenar i allén
Och hon som var en flicka förr
Kommer gående där på långa ben"
Måste säga att det här är en av hans i särklass bästa poesi. Varför kom inte jag på de raderna själv?
Jag kan verkligen visualisera det han skriver och sjunger i denna låt.
 
I lördags var det alltså Escalate cage challange 10, en mycket uppskattad tillställning från såväl aktiva som gäster, är alltid kul att få gott renomé.
Men det har krävts hårt arbete från oss medlemmar i föreningen och jag är riktigt stolt över alla inblandade, vilket fantastiskt arbete vi har åstadkommit tillsammans.
Jag är fortfarande trött och sliten efter det, men det reder sig till slut.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: