eg37.blogg.se

2014-09-03
08:24:15

Stolparna börjar bli stela
Tjena!
Igår var en lätt men tung dag, rolig men jobbig, ljus fast mörk!
Var så himla tungt att cykla igår, stel som telefonstolpar i låren och helt galen träningsvärk i buken, armarna känns lite som gelé eller spaghetti.
Kanon roligt pass med våra knattar som kämpar stenhårt, efter deras träning räknade jag hur många kids vi har nu och det är med stolthet jag konstaterar att det just nu är 22 barn inskrivna i gruppen.
Så snart vi var färdiga med knattebrottnignen började mma-träningen, Ulf och Bagar'n har verkligen en god dynamik i sitt gemensamma ledarskap och kommer uträtta stordåd med oss. Tungt, hårt och högt tempo, sedan lite lugnare för att gnugga teknik och en avslutning i högt tempo igen.
 
Ikväll blir det visst ingen träning då jag ska gå på cirkus, får se om jag blir utsläppt därifrån efter föreställningen.
 
                                              
 
 
 
 
                                                    ****KRYSSA #33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: