eg37.blogg.se

2014-09-02
08:32:48

Träningsvärk på intressanta ställen
Har kommit igång och cyklar till jobbet, är rätt skönt faktiskt. Igår blev över 8 km cykel och under kvällen körde jag ett jäkligt bra SW-pass. 
Har grym träningsvärk från söndagens träning. 
Ikväll stundar återigen ett knattebrottningspass..kommer bli jättekul och jag är väldigt glad att Ludde har börjat och det tycks vara så att han tycker det är roligt, vilket är det viktigaste för de små.
 
Mycket politik just nu, och jag får lov att krypa till korset här. Jag bröt mot min egen ståndpunkt, jag hängde på drevet utan att först tänka igenom det hela. Förlåt mig, det ska inte upprepas.
Vad har du gjort, frågar du! Jag delade en bild igår på FB, en fotoshopad bild en back to the future bild där Marty's ansikte bytts ut mot Jimmie Åkessons och Doc's ansikte bytts ut mot Reinfeldts ansikte, texten hade dessutom ändrats till " Tillbaka till dåtiden" och jag hade det dåliga omdömet att lägga till en rad då jag delade bilden; Kanske en passande valaffisch för SD. 
MIn mening då var mest att det var en rolig bild, men när jag nu ser på det hela med lite distans så ser jag att jag gjort som alla andra...smutskasta, så återigen: Förlåt mig!
 
 
 
                                                     ****KRYSSA #33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: