eg37.blogg.se

2014-09-17
11:00:51

Tung dimma och stretande solstrålar i en fuktig gryning
Sitter och funderar över saker som borde blivit gjorda för länge sedan.
Just nu en intressant iaktagelse, jag ringer till folktandvården, knapapr in mitt personnummer och mobil nummer. Klockan är nu 10.50 och rösten iandra änden påvisar att de sak höra av sig omkring kl tio minuter i elva! Va, vänta nu. Hur tusan sak de hinna med det?
Återstår att se hur de lyckas.
 
Just nu råder det en del aktivitet kring samordningsarbetet till mma-galan som är på lördag, jag känner mig trött i hela kroppen och en smula vilsen.
 
I afton ska jag dessutom på ett S-föreningsmöte i nya sporthallen, den viktigaste punkten är nomineringar till nämnderna, jag personligen vill fortsätta i KFN, en trevlig nämnd.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: