eg37.blogg.se

2015-04-16
15:01:52

Ibland blir jag upprörd! Idag är en sådan dag
Hehe...man ska visst tydligen skriva på sin blogg varje dag eller allra helst flera gånger om dagen!
 
Det orkar inte jag göra, kommer skriva när andan faller på.
 
Hmm, höjd bensinskatt sa Fridolin medan han skrattandes åker taxi till Bromma flygplats för att flyga till Arlanda (?), sjukt säger jag.....Det var försvaret som sa, säger Fridolin. Det hade faktiskt gått fortare för denne miljöhycklare att nyttja ArlandaExpress än att göra som han gjorde. Idiotin har liksom ingen ände just nu.
 
Jag är Socialdemokrat, jag är det för jag tror på människan, att vi tillsammans är starka men nu vete fan vad osm händer.
Den ena dumheten följs av nästa, det är så att jag börjar ifrågasätta mitt val av partitillhörighet, har vi i S blivit en skock blinda hönor som tillåter Mp och pseudo kommunister ( V) diktera villkoren. Vad har S kommit med som bidrar till välfärden? hmm..låt mig se?
Just fan...förbjuda snuslukt...men allvarligt, vafan håller ni på med? Förbjud rökning på allmänplats, eller nej förbjud rökning, punkt.
Snuslukt, ja men då ska fanimig parfymlukt, svett, och andra odörer förbjudas likaså.
 
Jag tror det är dags för samtliga i sandlådan vi kallar riksdag och regering att ge sig ut i verkligheten, där föreslår jag att de miljöhycklande tomtarna i Mp kan bosätta sig i norrlands inland och få ha sådär 2- 5 mil enkel resa till sina praktikplatser, så de får en inblick i att det inte går tunnelbana/buss/spårvagn var 5 minut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: