eg37.blogg.se

2015-02-25
10:30:33

Ursäkta dröjsmålet!
Vad ska man säga om nuläget? 
Jag drabbades av man flue, låg nedbäddad en vecka, började träna tre dygn efter tillfrisknandet, blev sjuk igen efter 3 pass. Nu en virusinfektion i halsen vilken renderade i väldigt hög feber, kommer bli en rolig lön nästa gång det är dags.
 
Jag har inte hunnit med att uppdatera på denna sidan på länge till följd av arbete, förening och politik. Min tid har helt enkelt behövts till annat.
Härom kvällen blev jag uppringd av en valberedare som förklarade att en nominering på mig hade uppkommit till att bli kassör i Centrum/Arnö-S, jag blev givetvis smickrad och hedrad över denna nominering men då tiden knappt räcker som det är fick jag helt enkelt tacka nej.
Jag lever ett gott liv där jag får göra väldigt mycket roliga saker, jag fösöker involvera min familj så gott det går.
 
Nu har det börjat hända en del nya spännande saker som jag kommer gå in mer på senare
 
 
Vi hörs nästa gång, ha det gott.
 
 
                                                  ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: