eg37.blogg.se

2015-01-21
11:27:55

Funderingar, summeringar eller bara en massa svammel
Jaha, nu är jag här igen utan något uppslag att författa om! Blir till att skriva medan jag funderar, vem vet det kan ju kanske finnas en microskopisk chans att det blir läsvärt och en ännu mindre chans att det blir bra.
 
Jag kan ju alltid summera gårdagen lite....jag lyckades göra några människor irriterade över en länk jag delade och jag kanske uttryckte mig en smula plumpt. Men det är historia nu.
Fick akut soppatorsk på träningen, från att ha hyffsad energi till 0 på en sekund, typ, blir väl så då man glömmer bort att äte ordentligt.
 
Idag verkar det närmast som att folk är en smula upprörda över att det äntligen kommit lite snö! Jättekonstigt
 
 
Direkt efter jobbet ska jag iväg och provköra Nordic Wellnes för andra gången, ok gym, skulle vara fantastiskt om det inte vore för att det är fullt med folk där. Bastun är också helt ok, borde vara lag på att gym ska ha bastu.
 
 
                                                       ***VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
P.S Idag håller vi tummarna för FBK-Dam att de säkerställer seriesegern och avancemang till kvalserien till riksserien. Sopa på-FBK! D.s

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: