eg37.blogg.se

2015-01-19
08:36:48

Måbild,måvikt och kanske mot årets slut målgång
Nu har det gått sjukt lång tid sedan jag faktiskt skrev någonting här, kan bero på att jag inte haft tid samt att jag prioriterat annat.
Nytt år nya förutsättningar! Jag fortsätter alltså ett mandat till i Kultur och Fritidsnämnden, nu som ordinarie ledamot, är även ersättare i kommunfullmäktige.
Jag har hittat min fysiska målbild och kommer således sträva mot den med så hög fokus som det är möjligt, jag ska i år tappa 12-15 kg kroppsvikt och med det få en betydligt bättre fysik i såväl kondition som styrka.
 
Jag har delat min målbild tidigare i andra sammanhang, men den bilden är min målbild! Vilken är din?
 
Jag har för avsikt att kunna vara med på några tävlingar under året också, då talar jag om SGL och kanske någon BJJ-tävling.
 
På lördag går Alexander Gustavsson match på Tele2 arena, bara hoppas på seger så han kan få sin efterlängtade retur mot Jon Jones.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: