eg37.blogg.se

2015-03-04
08:04:45

Det blir alltid bättre framåt natten.....
Det var oerhört svårt att vakna idag, det tog lång tid! Nu sitter jag här på jobbet, trött något helt otroligt.
Det är ett kalas fint väder, men det hjälper inte jag blir inte piggare för att solen visar sig. Jag tror att jag skulle behöva en jättelång sovmorgon eller något sådant.
 
Igår var det en fantastisk träning med brottarbarnen, jag kan nu konstatera att vi är den största brottarklubben i kommunen, sett till antalet aktiva!
Det var alltså 22 barn och tränade igår och det var en himlarns tur att vi var 4 st ledare, för det behövdes verkligen.
Nu satsar vi fullt mot tävling för tävlingsgänget, växla upp lite i tempo för dessa barn.
 
Min egen träning har hamnat i stå, är fortfarande inte 100% kry så jag fortsätter avvakta några dagar ytterligare.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: