eg37.blogg.se

2015-03-02
13:13:50

När mörkret faller över än....
Jorå, så är en helg till ända, ny vecka med nya utmaningar ligger framför mig.
Helgen var bra men gick en smula för fort.
 
Ibland är det så att livet känns tungt och motigt och just nu är en sån period för mig, har liksom svårt att glädjas åt nånting även om jag verkligen vill så går det inte.
Men, men man måste väl ha sådana dagar för att kunna uppskatta de verkligt bra dagarna.
 
Ibland när det känns så här så faller tanken på mig att jag kanske skulle ta och skita i alla mina uppdrag jag har vid sidan av arbetet, all tid jag lägger på allt utanför familjen. Sedan kommer jag på varför jag gör dessa saker och kväser tanken.
Men som sagt, som jag känner just nu så är det till och med svårt att kväsa tanken på att sluta. Det visar väl sig framåt kvällen eller morgondagen.
Jag är på inga som helst vis oumbärlig, jag är snarare väldigt utbytbar vem som helst klarar av mina sysslor och troligtvis betydligt bättre än jag gjort de hittils.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: