eg37.blogg.se

2015-03-31
11:18:15

Sommartid....oh fi för den lede vad trött jag är
Hockeysäsongen är slut, eller ja inte riktigt men ändå, ni förstår. Rögle har skämt ut sig något otroligt, en spelare som går in för att skada, en ledare som säger något till den förstnämnda sekunderna innan överfallet, vad som sägs vet bara de som var där, sedan en ledning som är fullkomligt huvudlösa och kommer med fatala ursäkter och förklaringar som luktar efterkonstruktion lång väg. 
Det cirkulerar även en tweet som gör gällande att HELA rögle visste om vad som skulle hända huruvida denna tweet stämmer vet jag inget om, men om det verkligen är så, så anser jag att Rögle ska diskvalificeras och degraderas ned i div.2 samt att alla som visste ngt om det hela ska stängas av under lång tid. 
Men det är endast om tweeten stämmer.
Jag hoppas verkligen att Rögle går till botten med den här händelsen och utreder den ordentligt och under transparens, vilket nog är fullt tvunget för de för att kunna återupprätta sitt anseende.
 
I övrigt så är det påsk snart, sommartid är vi redan inne i och vädret har vart skit ett par dagar nu. Men jag ser hoppfullt på framtiden.
 
 
Imorgon hoppas jag verkligen att Malmö gör sitt och förpassar Leksand dit där de hör hemma, alltså till allsvenskan.
Folkets lag...vilket folk? Ja Leksands kommun, men vilket folk mer?
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: